Şanlıurfa’nın güzel ilçesi Birecik, tarihi ve doğal güzellikleriyle anılmayı hak eden bir yerken, ne yazık ki yıllardır devam eden kronik içme suyu sorunu ile gündemde. Her gün su kesintileri ile boğuşan ilçe halkı, akan suyun pis kokusu ve renginden dolayı artık suyu içemez hale geldi. Musluklardan lağım suyu akarcasına kirli su akması, yıllardır süregelen bir sorun olarak Birecik halkının hayatını çekilmez hale getiriyor.

İçme suyu, elektrik ve temizlik gibi temel ihtiyaçların karşılanamaması, ilçemizin en büyük sıkıntılarından biri olmaya devam ediyor. İlçe halkı, pis musluk suyu nedeniyle marketlerden hazır su satın almaya başladı. Marketlerde hazır su satışının artması, suyun yetmemesi, vatandaşın cebine ek bir yük getiriyor. Bu durumda, soruyoruz: Yetkili merciler neden önlem almıyor? Bu kadar büyük bir sorunu görmezden gelmek, nasıl bir yönetim anlayışıdır?

Halk isyan ediyor, yetkililere sesleniyor: Bu sessizlik neden? Birecik bu kadar mı sahipsiz? Her gün temiz suya ulaşamamanın, elektrik kesintilerinin ve temizlik sorunlarının ortasında yaşam mücadelesi veren halk, haklı olarak bu duruma bir dur denmesini istiyor. Vatandaşlar, “Bu ilçeye sahip çıkacak yiğit bir yönetici arıyoruz!” diyor.

Yetkililere buradan sesleniyoruz: Sorunları görmezden gelmekle, çözümsüz bırakmakla bir yere varamazsınız. Birecik halkının mağduriyetine son vermek, sizlerin görevi. Bir an önce bu sorunlara kalıcı çözümler üretilmeli. Vatandaşın sağlığı ve huzuru için gerekli adımlar atılmalı. Bu çile, daha ne kadar sürecek?

Birecik halkının sesini duyun. Bu güzel ilçeyi hak ettiği yaşanabilir standartlara kavuşturun. Sizler için küçük görünen bu sorunlar, burada yaşayan binlerce insan için büyük bir eziyet. Artık sessizlik değil, çözüm istiyoruz!

Birecik için adım atacak cesur ve kararlı yöneticileri bekliyoruz. Bu halk, sesine kulak verilmesini hak ediyor!